Raspunsul doamnei Grapini


Buna ziua prieteni.

Dupa cum v-am promis, mai jos am postat raspunsul dat de doamna Maria Grapini in jurul

datei de 19-20 februarie 2007. Analizati si dumneavoastra optimismul si siguranta doamnei

in textul de mai jos si irascibilitatea, pesimismul si chiar patetismul aceleiasi persoane in

aparitia televizata la emisiunea domnului Soviani. Sa fie o personalitate multipla doamna

Grapini sau faptul ca partidul domniei sale era pe atunci inca la guvernare si un alt raspuns

nu dadea bine.

Stimate domnule director,

Regret neintelegerea creata, dar coeficientul de 1,2 pentru

calificati a existat si in contractul de anul trecut, care este obligatoriu

pentru toate societatile, chiar daca au sindicat sau nu, si daca sunt membri

in patronat sau nu. Noi ca patronat pe ramura am reusit ca pana anul acesta

sa nu mai avem alti coeficienti obligatorii, pentru alte categorii. Din

acest an Contractul National prevede 880 pentru studii superioare. Nu

inteleg cum cei pe care i-ati dat exemplu nu aplica coeficientii deoarece

sint obligatorii. Aceste informatii noi le transmitem membrilor FEPAIUS.

Doresc sa va informez ca suntem in negocierea contractului pe ramura si

probabil din martie va trebui aplicat noul contract (dupa ce il inregistram

la Ministerul Muncii), si salarul minim a fost negociat 470, deci pentru

calificat 564. Stiu ca tarifele negociate cu clientii nu se mai pot schimba,

si eu mi-am negociat o parte de contracte in decembrie dar mi-am cuprins o

crestere de salariu de 20 de procente. Din pacate nu avem argumente pentru

salarii mai mici, acum cand exista o criza acuta de forta de munca. Ne

preocupa sa scadem taxele si impozitele pe salarii si sa eliminam concurenta

neloiala cu munca la negru. In speranta ca am explicat clar lucrurile

solicitate, va doresc sanatate si succes.

Cu stima,

Maria Grapini „

Lasă un răspuns

