GUVERNUL BOROBOATA


DOMNULE TARICEANU,

Sunt unul dintre contribuabilii din aceasta tara, care lunar varsa sume de bani la bugetul de stat cu caracter de taxe si impozite. VREAU sa stiu ce se intampla cu banii mei. In acest sens solicit in virtutea legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public sa fiu informat cu privire la cuantumul primelor si stimulentelor acordate cu ocazia sarbatorilor de iarna de catre toate institutiile publice (care de altfel se infrupta si din banii mei) angajatilor lor si pentru care merite.

Vreau sa-mi fie aduse la cunostinta criteriile dupa care sau acordat aceste prime si stimulente. Care au rasturnat munti, care si-au realizat lucrarile in timp optim si de calitate, care pentru ca si-au facut cumparaturile in timpul serviciului, care pentru ca au avut doar bunul simt de a trece pe la locul de munca si de a semna condica, pentru cel mai bun organizator de petreceri la locul de munca, pentru cel mai harnic chiulangiu, pentru cel mai betiv functionar, pentru cel mai corupt etc.

M-am cam saturat Domule Tariceanu sa platesc de 17 ani incoace lacomia si huzurul unor oameni din subordinea politicienilor care sunt la guvernare. SOLICIT IN MOD EXPRES SA LUATI MASURILE NECESARE PENTRU CA TOATE PRIMELE ACORDATE bugetarilor de sarbatori sa fie facute publice; Atentie prin bugetari inteleg (finante publice, administratie locala, sanatate, pensii, politie, justitie, parchete, trezorerii, consilii judetene, prefecturi, registrul comertului, invatamant+cultura – unde cu siguranta ele sunt mult mai mici , dar e bine pentru a avea termen de comparatie).

M-am saturat domnule Tariceanu sa platesc de 17 ani incoace incompetenta, indolenta, prostia si nesimtirea unor functionari publici.

M-am saturat domnule Tariceanu sa de 17 ani stau umil in fata unui ghiseu in spatele caruia un functionar de cele mai mute ori incompetent sa-mi rada-n nas si sa ma ignore fiindca are treburi mai importante decat problema mea si eu ca un fraier il platesc.

M-am saturat sa stau de 17 ani ore in sirla cozi in fata ghiseelor institutiilor publice pentru a obtine un document care datorita lipsei de pregatire nu are intotdeuna formatul, informatiile si deci calitatea corespunzatoare.

M-am saturat sa stau de 17 ani ore-n sir pentru ca un functionar „pilos” sa gaseasca tastele calculatorului pentru a redacta un document si caun fraie il platesc si pe acesta.

M-am saturat ca de 17 ani sa vad cum personalul instituriilor publice sunt selectate pe principiul „naşul, finul şi partidul” si le platesc si pe acestea.

M-am saturat de17 ani de politica de rahat din aceasta tara si mai ales de politicienii de rahat ai acestei tari. Toti, cand au ajuns la varf au aratat cu degetul la predecesorii lor, dar de fapt si ei si-au creat propria grupare mafiota. Dar dupa cum stim cu totii, painea se mananca in randuri si taiata felii – cum erau ei sa procedeze altfel.

M-am saturat ca de nu mai stiu cati ani, functionari care-si duc acasa salariile in sacosa sa aiba subventii la incalzire si eu sa-i platesc.

Am dreptul sa stiu si cer sa fiu informat in sensul celor de mai sus. Deci astept ca in termenul legal prevazut de Legea nr. 544/2001 fiecare institutie publica sa posteze pe pagina de internet tabelul cu sumele incasate de toate categoriile de personal de la femeia de serviciu si pana la conducatorul unitatii cu ocazia sarbatorilor de iarna pentru ca ei traiesc alaturi de noi si printre noi si celor mai multi le cunoas- tem valoarea atat profesionala cat si morala.

Va multumesc.

2 Responses to GUVERNUL BOROBOATA

  1. […] pus celor de la antena 3 pe comentarii la emisiunea lui Gadea link-ul https://herdesm.wordpress.com/2007/12/20/guvernul-boroboata/ un post mai vechi de-al meu si nici o chestie L-am spart in trei incercand sa-l adaug; cu greu a […]

  2. […] mai mare ca acum n-am vazut ” de când mama m-a facut!”. Astia nu au nici o jena in ceea ce fac cu banul public, ce viseaza noaptea incearca sa faca ziua , emit ordine peste ordine cu o productivitate demna de […]

Lasă un răspuns

