Din fericire nu sunt „tonomat” deci, nu cant nimanui in struna!


Dragi prieteni, am lipsit vreo doua zile de pe blog, dar asta nu ma impiedica sa-mi exprim deschis parerea despre „meciul” dintre presedintele Basescu si presa scrisa si televiziunile care au mediatizat in extremis patania fiicei „marelui conducator”.

Nu sunt „tonomat” in care introduci euro sau mai stiu ce fel de moneda, motiv pentru care nu pot fi invinuit ca fac jocul cuiva. Cei care au inceput sa ma cunoasca citind cu atentie postarile de pe acest blog au putut sa-si dea seama ca la varsta mea am considerat ca e bine sa stau departe de „troaca politica” in care se invart politicienii anilor ’90 – 2008, pe de o parte, iar pe de alta parte nici o formatiune politica nu a reusit sa ma convinga. Din acest motiv am considerat ca pozitia de neutralitate este pentru acest moment cea mai potrivita.

Este inutila “ratoiala” presedintelui Basescu catre presa. Fiecare om e liber sa scrie ce gandeste. Nu poate nimeni sa fie placut si in asentimentul tuturor. Drumul ales de fiica domniei sale este dificil si e greu sa poti aparea ca persoana publica si sa fii doar mim. PENTRU A DEVENI SIMPATIC TREBUIE SA MAI SI DESCHIZI GURITA –capitol la care fiica cea mica nu este chiar stralucita. De obicei, daca mama natura nu te-a dotat cu acest talent e bine sa stai in banca ta. A avut ea grija sa compenseze cumva coeficientul mai mic de inteligenta.

Presedintele Basescu trebuia sa constientizeze implicatiile aparitiei fiicei sale pe scena politica mai ales ca fata nu prea are talent la ceea ce se numeste arta oratoriei, si mai mult, greselile de dezacord din cele doua trei vorbe pe care le scoate sunt frecvente. Cu alte cuvinte nu era pregatita. Orice miscari de acest gen sunt penalizate de toata lumea si in special de catre presa. Daca tinea la imagine, d-l Basescu trebuia s-o mai tina pe acasa si sa angajeze 1- 2 persoane care sa lucreze la imaginea tinerei. In tot cazul parerea mea personala, si nu mi-a bagat nimeni fisa, sau pachetul cu euroi, este ca asta este nivelul PD-L- ului aripa tanara, nu au avut saracii de unde alege si au ales-o pe cea mai desteapta si reprezentativa dorintelor lor, ca vorba ceea „cum e turcu’ e si pistolul”.

Modelul cu odrasla scoasa la bataie ca lider politic nu este nou la romani. Cu ceva ani in urma, Ceausescu si-a pus pe fiul – Nicu – sef la UTC, urmand, se auzea atunci, ca la nu stiu ce mare plenara din 1990 sa-l desemneze ca succesor al sau la conducerea PCR, nea Iliescu a fost si el mare “tarabostes” la UTM, la studenti, iar dupa ani ajunge presedinte – cum, nu mai conteaza. Ce ne mai miram ca Basescu lanseaza si el pe fii-sa in politica poate, poate iese ceva. Au fost „modele” in trecut, unii in loc sa invete ceva din asta prefera sa le copie.

Oricum bine ca Iliescu nu a avut copii ca cine stie ce ne era dat sa mai vedem. Dansul are si asa probleme cu “fiii adoptivi” Geoana si Nastase. De multe ori prevad ca la retragerea sa, Iliescu o sa spuna cam asa: “Las in urma mea un hot si-un prost” si stiti la cine fac referire.

Nu e cazul sa se supere Traian Basescu. Eu ca si parinte responsabil mi-as fi mustruluit odrasla sa puna mana sa invete, dupa care sa aiba pretentii de lider. Motivele pentru care nu mi-as fi lasat copilul sa faca un astfel de pas, presupunand ca-i cunosc calitatile si defectele ar fi simple:

1. Imaginea lui ar fi din capul locului compromisa si va pasi in viata cu „sechele” datorata unui astfel de incident:

2. Imaginea mea ca parinte (la care se pare ca Presedintele Basescu tine) ar fi compromisa si as fi ridiculizat, ceea ce sa intamplat in cazul de fata.

Cu multi ani in urma, am fost in situatia de a tine discursuri de multe ori, in fata unui auditoriu destul de numeros, dar aveam un bagaj suficient de cunostinte si un vocabular suficient de dezvoltat pentru a nu aparea ca un caraghios in fata celorlalti. Dar pentru a reusi in acest demers, nu a fost nevoie de sprijinul parintilor, ci m-am facut remarcat si pas cu pas, am acces spre functii de conducere. Cei din PD-L care au consiliat si supervizat aceste miscari din conducerea tineretului democrat liberal ori sunt niste lingai ori niste agramati.

Concluzia mea este ca presedintele Basescu si-a facut-o cu mana lui si orice lucru facut de mana omului, se numeste…….. lucru manual.

In concluzie, presedintele, in afara functiei supreme in stat, in plan personal are si functia suprema in familie si ca un fin cunoscator ale calitatilor si defectelor copiilor era singurul care ar fi putut evita aceasta toata nebunie mediatica.

Polemicus

Lasă un răspuns

