Cine este MĂRĂCINE si…… ce vrea el?


Aceste intrebari s-au „nascut” in aceasta seara in timpul emisiunii electorale a postului TVSAT 2002, unde invitati au fost pretendetii la un confortabil scaun de parlamentar ai PNL-ului, domnii Maracine Nicolae si Holban Titi. Merita omu’ sa-i pun si poza……maracine1

Ce „aer” infatuat, ce zambet…. „misterios” – „Monalisa”, Gioconda Liberala – ce de sus ne priveste….. nu-ti vine sa crezi ca astazi, ne roaga sau ma rog – ne cere – prin intermediul TVSAT sa-l votam …. senator……. Probabil ca, daca ne va convinge – timp de 4 ani ne va privi la fel……..

La prima intrebare, ” Cine este MĂRĂCINE?” n-am inteles foarte multe dar nea’ Google mi-a fost de un real folos. Astfel am ajuns pe pagina Administratiei nationale a imbunatatirilor funciare unde am gasit un CV al distinsului pretendent la un fotoliu de senator in camera superioara a parlamentului Romaniei. Cat despre cea de-a doua intrebare, ” ce vrea el?” nu am inteles mai nimic pentru ca discursul, daca-l putem numi asa a fost subtirel. A batut campii (doar pare specialitatea sa) cu „programul” liberal anti-criza, investitori straini – unde? cand? cum? cine? – 1000 de euroi pentru 1 bucata somer angajat s.a.m.d.

Am fost curios despre averea domniei sale si ca sa nu pierd timpul am „rasfoit” doar declaratia semnata in data de 12.06.2008. Surpriza: Ce-o cauta omul asta in politica fiindca cel putin mie imi este clar ca numirea sa ca sef al ANIF este 100% politica iar castigul este subtirel (ca si discursul): inteleg ca in anul 2007 a „castigat” in medie ca director SNIF si director general ANIF aproximativ 3953 lei noi pe luna, iar ca ADMNISTRATOR la SC Maracine Nicomar S.N.C. a incasat – probabil – ca dividende 200.000 lei (2 miliarde lei vechi), adica ar veni aproximativ 16.666,66 lei/luna. Intrebarea mea este : Ce cauti frate Maracine in politica cu astfel de venituri?

Apropos, „frate Ciuline” cu sotia esti cam zgarcit – de , ce sa-i faci – asa-s exploatatorii „liberali” – îi dai doamnei contabil numai 482 lei pe luna ? Rusinica, rusinica vezi ca daca doamna are studii superioare coeficientul de ierarhizare la stabilirea salariului de incadrare este 2. Atentie, ca daca intamplator doamna are program de lucru normal (8h/zi) trebuia sa realizeze venituri nete mai mari. Sa nu va dea in judecata pe „litigii de munca” vis a vis de salarizare si drepturi banesti. 😛

Apropos „frate Ciuline” – daca profitul net la 31 decembrie 2007 a fost 109.328,00 lei conform cu Indicatorilor financiari conform bilantului depus pe anul 2007 ai agentului economic cu codul unic de identificare: 3493639(MARACINE NICOMAR S.N.C)??? Nu vrea sa se deschida? (nu-i nimic punem in format png): bilant-prescurtat-maracine-nicomar

depus la registrul comertului si la fisc, nu reusesc de nici o culoare sa pricep cum ai „incasat” dividende de 200.000 lei? Poate ne explica colegul de emisiune….. fiindca inteleg …. ca se ……pricepe…….. 🙂 Sincer, nu inteleg….. profit net 109.328 si dividende 200.000 lei ???? chiar nu e de inteles……. sigur colegul de emisiune stie cum sta ……. treaba.

Polemicus

4 Responses to Cine este MĂRĂCINE si…… ce vrea el?

  1. Catalina spune:

    Da, buna intrebare!”Cine este Maracine?” Dincolo de faptul ca nici blogul acesta nu reuseste sa raspunda la intrebare, indraznesc sa intreb: „Frate… X”, ca sa folosesc aceeasi formula de adresare, dumneata cine esti? Nu de alta, dar o valoare nu ar trebui sa se ascunda nu-i asa? Mai ales atunci cand emite comentarii foarte pertinente cu privire la candidatii nostri… . Zic si eu… .

  2. herdesm spune:

    Un om intre oameni.
    Nu ma ascund absolut de loc. La o lectura mai atenta vei observa ca asa cum am spus, sunt un om printre oameni – nicidecum nu ma ascund in umbra anonimatului…. Nu am de ce.
    Cat despre concluzia privind „valoarea” mea, daca este a dumneavoastra ….. ma flateaza; dar sa stiti ca nu ma consider asa ceva, doar imi place sa spun lucrurilor pe nume, indiferent de numele pe care-l poarta.
    Despre Maracine – tocmai ca nu am gasit prea multe informatii pe alte bloguri 🙂

  3. Catalina spune:

    Nu va simtiti flatat, domnul meu! A fost probabil greseala mea ca nu m-am facut inteleasa. Parerea buna pe care o aveti despre dvs v-a impiedicat sa simtiti ironia… .Cu bine… .

  4. herdesm spune:

    Nu stiu care dintre noi nu a simtit ironia. Ceea ce e sigur este ca nici nu intelegeti fenomenele si „glanda umorului” o aveti ….. atrofiata 😛 .

Lasă un răspuns

