BLOGSCAR 2009


Dorind parcă să ne readucă cu picioarele pe pământ în ceea ce priveşte trecerea timpului, Mihnea lansează a doua editie Blogscarurilor 2009.

Competiţia cuprinde şapte categorii:

1. Categoria – Cele mai bune efecte speciale4 nominalizări;

2. Categoria – Cel mai bun scenarist”; – 8 nominalizări;

3. Categoria – Cel mai bun regizor”; – 8 nominalizări;

4. Categoria – Cel mai bun blogger intr-un rol secundar”; – 5 nominalizări;

5. Categoria – Cel mai bun scurt metraj”; – 5 nominalizări;

6. Categoria – Cel mai bun blogger intr-un rol politic”; – 11 nominalizări;

7. Categoria – “Cel mai bun blogger intr-un rol apolitic”; – 14 nominalizări;

Spre marea şi de ce să nu recunosc, plăcuta mea surpriză m-am regasit printre nominalizaţii categoriei a şaptea alături de voci mult mai sonore ca să spun aşa, decat a subsemnatului din blogosfera românească. Îi multumesc pentru onoarea de a mă aşeza alături de aceste să spunem vârfuri de lance a ceea ce inseamnă comentatori apolitici din blogul românesc în 2009, iar voi, “cetitorii” mei dacă sunteţi de aceeaşi părere puteţi a mă vota, dacă nu, nu-i bai, mă voi strădui să fiu nominalizat şi la….. a treia ediţie! 😛

Care şi cum stă treaba cu fiecare categorie veţi afla doar dând un singur click aici.

Polemicus

Lasă un răspuns

