Alegeri prezidentiale 22 noiembrie 2009


EXIT POLL click aici.

(Sondajul pentru alegeri prezidentiale turul I a fost inchis vineri la orele 24,00)

Acum fiindca optiunile electorale ale alegatorilor se presupune ca s-au „sedimentat” cel putin in ceea ce priveste turul I ale acestor alegeri, cred ca este momentul de a va propune un sondaj de opinie pe aceasta tema:

sau click aici

1. Am lasat calculatorului „privilegiul” afisarii ordinii in care vor fi prezentati candidatii importanti pentru a nu fi acuzat de partinirea unuia sau unora dintre ei.

2. Puteti si chiar va rog sa comentati referitor la „programele electorale” ale candidatilor dar fara aluzii la parinti, copii, s.a.m.d., 😛 , fiindca pentru asta o sa aveti cinci ani la dispozitie dupa aceste alegeri. 🙂

Polemicus

16 Responses to Alegeri prezidentiale 22 noiembrie 2009

  1. Goyety spune:

    salut…sunt interesat de schimb de link…daca vrei lasa un comentariu la mine pe blog ca sa te adaug si eu…ms:)
    http://goyetyblog.info

  2. ion plesciuc spune:

    Ma numesc ion plesciuc candidat independent la presedentia romaniei „virtual” deocamdata, ca am trimis e-mailuri la toate agentiile de presa si tv. si deoarece nu fac parte din mafia comunista si din marii corupti nu au motive sa ma promoveze. Am strans 139 000 de semnaturi si am peste 20 000 de fani si prieteni pe diferite site-uri. Anunt public ca sustin orice candidat la presedentia Romaniei, cu o singura conditie sa-mi dea un pistol mitraliera sa stau la poarta cotrocenilor sa veghez la respectarea promisiunilor care le face in campania electorala.

    • herdesm spune:

      Ultima data cand am auzit acest nume se vorbea despre cineva care ameninta cu ceva timp in urma cum ca ar vrea o intrevedere cu Base, Bush si Vladimir Putin; ……. Daca nu, vroia sa arunce in aer un pod? Sa fie coincidenta de nume??????? 🙂

  3. ion plesciuc spune:

    STIMATE DOMN DA ESTE ADEVARAT EU SUNT PERSOANA CARE AM AMENINTAT CA ARUNC PODUL DE LA AGIGEA IN AER, DAR NU PENTRU A VORBI CU PUTIN SAU CU BUSH CUM SA SCRIS IN ZIARE. DACA VROIAM SA VORBESC CU EI MERGEAM PE 2 APRILIE DAR EU AM FOST PE 31 MARTIE SI NU AVEAM CU CINE VORBI CA NU ERAU VENITI INCA IN ROMANIA. SI NU VA MAI LUATI DUPA CE SCRIE IN PRESA CA EI NU STIU NIMIC EI AU SCRIS CE AU VRUT CA NU AU AVUT NICI O INFORMATIE DE NICAIERI. ATUNCI AM VRUT SA ATRAG ATENTIA INTREGII LUMI DESPRE CORUPTIA DIN ROMANIA RISCANDU-MI VIATA SI LIBERTATEA. SI ACUM AM VAZUT CA NU SE IMPLICA NIMENI SI TOT MAFIA COMUNISTA SI MARII CORUPTI CANDIDEAZA LA PRESEDENTIE AM HOTARAT SA CANDIDEZ EU SA SCAP TARA DE CORUPTIE SI SA PUN OAMENI COMPETENTI IN STRUCTURILE STATULUI SA INDREPTAM ROMANIA PE FAGASUL NORMAL.

  4. Osama spune:

    Stimate domn, ma numesc Osama Bin Laden si am aruncat in aer Turnurile WTC… vreau sa candidez la presedentia Romaniei . :))) va rog sa modificati sondajul dumneavoastra si sa puneti si numele meu acolo:)))

    • herdesm spune:

      Promit ca la urmatorul sondaj o sa ma conformez……….. Deocamdata pe astia ii avem importanti…. cu astia ……sondam :)).
      Oricum, multumesc pentru participarea la sondaj…..

  5. ION spune:

    Votez Base pentru ca a facut ceva concret pentru Romania! Ceilalti se intrec in pupare in f… pe moguli…..Votez si DA pentru Referendum ! Numai asa se poate reface clasa politica !

    • Florin spune:

      Frate ce a facut BASESCU pentru Romania si pentru noi a furat cat a putut.Daca il votezi pe base ne prapadim sub sistemul lui de dictator.Nu ma intelege gresit si eu am votat cu BASE in 2004 si am dat petrecere ca a iesit presedinte dar nu sunt multumit chiar daca am o situatie economica buna fara base era mai buna.NU VOTATI NICI BASE NICI GIOANA niste corupti.

  6. ion plesciuc spune:

    Stimati cetateni eu as fi votat crin antonescu daca nu avea coruptii din spatele lui. Asa ca voi vota Vadim Tudor ca nu are corupti in partid si tara in momentul de fata are nevoie de un nebun ca vadim. Votati vadim Tudor ca daca nu-si va tine promisiunile din campania electorala vom avea noi grija sa aiba soarta prietenului sau „Nicolae Ceausescu. Actualii politicieni merita aceasta palma trasa prin votul nostru.

  7. daniela spune:

    Pe situl http://www.intelius.com/ la People Search, daca scrieti numele MIRCEA GEOANA veti descoperi ca detine in S.U.A, nu mai putin de 3 proprietati imobiliare nedeclarate in Romania. Sunt cumva cadouri primite de la masoneria americana pe care o serveste? Intrati pe situl http://www.statisticionline.ro unde nu se poate vota de 2 ori de pe acelasi calculator, si vedeti cu cine voteaza romanii SI NU SONDAJELE COMANDATE! Intrati si pe: http://ro.altermedia.info/coruptie/mircea-geoan-escroc-international_1472.html. Declaratiile de avere ale candidatilor la presedentie: http://www.prezidentiale.info/

  8. Florin spune:

    Fratilor votati ANTONESCU presedinte daca nu o sa murim de foame si o sa avem numai „succesuri” adica deloc.VA ROG NU VA LASATI INFLUENTATI!VOTATI ANTONESCU PENTRU ROMANIA,PENTRU NOI,PENTRU O ROMANIE MAI PROSPERA alegeti ANTONESCU.

  9. plesciucion spune:

    florine draga romania are nevoie de un vadim pentru un an doi dupa aceea votam cu crin antonescu daca da afara coruptii din partid

  10. florentina spune:

    Frati romani alegeti MIRCEA GEOANA PRESEDINTE , cel mai intelectual om ,ginditiva ca a fost ambasadorul amricii are idei americane nu idei marinaresti de alui basescu , circuri in guvern , tiganci inputite ,si multe alte mitocanii de a lui base , jos cu basescuuuuuu
    votati MIRCEA GEOANA PRESEDINTE ,aveti incredere in MIRCEA GEOANA , VOTATIL CA NU AVETI CE PIERDE .

  11. florentina spune:

    VOTATI MIRCEA GEOANA , AVETI INCREDERE IN MIRCEA GEOANA NU RATATI OCAZIA JOS CU BASESCUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
    A FURAT PREA MULT , EL CU HOTII LUI , LA JILAVA C BASESESSCU HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO BASESCUUUUUUUUUUUUUUUUU

  12. florentina spune:

    VOTATI MIRCEA GEOANA , AVETI INCREDERE IN MIRCEA GEOANA NU RATATI OCAZIA JOS CU BASESCUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
    A FURAT PREA MULT , EL CU HOTII LUI , LA JILAVA C BASESESSCU HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO BASESCUUUUUUUUUUUUUUUUU
    JOS BASESCUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Lasă un răspuns

